Niba,
Her zaman müşteri taleplerini karşılayan müşteri odaklı yönetim olmasını,
Kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirilmesini,
Başta dürüstlük olmak üzere ahlaki değerlere öncelik verilmesini,
Temel kültür değerlerimizin firma kültürüne de yerleşmesini sağlayarak huzurlu bir çalışma ortamının sağlanmasını,
Teknolojinin sürekli izlenmesi ve yeniliklerin şirket yapımıza katılmasını,
Çalışan personelin performansını, kalite ve müşteri bilincini sürekli eğitimle artırılmasını,
Firma içinde tedarikçilerimiz, müşterilerimiz ve personelimizle olan ilişkilerimizde şeffaflık ve katılımcılığın teşvik edilmesini,
Firma içinde hoşgörülü ve demokratik bir ortamda herkesin ekip ruhu içinde yönetime ve denetime katılmasını,
Tüm ilgili tarafların memnuniyetini dikkate almayı,
Risk ve fırsat odaklı olmayı; kalite politikası olarak benimsemiştir.